VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

torsdag 8 september 2011

Ut med det gamla, in med nytt...

Idag har jag rensat ut våra garderober och byråer (sammanlagt 5 delar), som vi hade i sovrummet och skickat dom vidare till bättre behövande ;) Nja, riktigt så ligger det ju inte till... Vi har ju naturligtvis helt plötsligt inte, inget behov av klädförvaring! JAG har däremot behov av förnyelse!!!
Har länge gått och filat på idèer över ett "nytt" sovrum... så nu åker möblerna UT! Ska bara ha typ sängen kvar. Resten blir nytt! Stilen kommer vara shabby... Ljust, romantiskt, lite gammeldags lantligt, sådär.
Har under ca. ett år köpt på mig och bunkrat fina inredningsdetaljer till rummet, så som gardiner, bäddlinnen, prydnadssaker, tavlor etc. Så det enda som krävs först är lite färg på väggarna... sen är det bara att köra igång!
Ska bli så kul! Älskar sådana här små inredningsprojekt!!!

Så förmiddagen spenderades helt enkelt åt att tömma möblerna och hitta provisoriska platser för våra kläder. Kan säga att klädkammaren (med barnens kläder) och vårt sovrum, nu mer eller mindre är KAOS!!!
På eftermiddagen kom Tanja och Christoffer för att hämtade grejerna. Stoffe och Micke fick köra två omgångar med bilen. Och däremellan blev det lite välförtjänt pizza/kebab för oss allihopa ;)

Denna veckan har gått med stormsteg... Imorgon är det redan fredag... Thank god for that! ;D
Leo ska spendera helgen hos mormor. Mys för dom <3
Resten av familjen har väl inga direkta planer i nuläget. Men som sagt jag vet i alla fall vad JAG ska göra... spendera helgen i sovrummet... och då inte med att sova... eller nåt annat för den delen ;) Utan med att planera och greja!

Ett utav mina många inköp. En fiiin "fågelbur" som ska pimpas :)


Tack för mig och tjingeling... <3

2 kommentarer:

  1. **Avis** Jag vill med ha en fågelbur men är för snål för att köpa en för det priset dom ligger på! *gah*

    Superfin är den!!

    KRamizz

    SvaraRadera
  2. Köpte min på Jotex för 249:- men hade nåt rabatterbjudande att utnyttja, så den blev lite billigare. Helt klart värd pengarna!!! :)

    SvaraRadera