VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

fredag 16 september 2011

"DET ÄR LIKSOM MIN GREJ" . . .

... fick jag till svar när jag vänligt men bestämt bad min son sluta gå och spotta, vart och vartannat steg, på vägen till skolan.
Är det försteklickare-fasonerna som börjar ta sig uttryck!!?? ;)

<3 ÄLSKADE BUSUNGE <3


Idag vaknade vi upp till en underbar fredag med hög, frisk luft och strålande solsken!!!
Kan man bli annat än på bra humör!?

Barnen är lämnade i skolan och jag sitter här med min kaffekopp och en ostmacka och funderar på vad helgen har att erbjuda!?
M jobbar hela helgen *suck* Imorgon kommer i alla fall mamsen på besök och sover förmodligen över här. Ska bli mys!

Önskar jag kunde vara på ett speciellt ställe imorgon!!! Något jag ABSOLUT INTE vill missa! Men har ingen som helst möjlighet att ta mig dit (el. hem för den delen)... *gråter*

Nä, nu ska jag fixa lite här, innan det är dags att hämta Engla!
Hon hämtas ju hem kl. 11.00. Dom tre timmarna hon är på förskolan har en tendens att springa iväg... fort som attan!


Ha en ljuvlig fredag alla underbara <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar