VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

måndag 12 september 2011

En dålig dag . . .

som avslutades bra!!!

Har rent ut sagt mått skit idag! Började redan igår i.o.m åskvädret som drog in. Kvavt och kvalmigt var det...
Har sovit uruselt i natt. Så jag har varit trött och hängig hela dagen. Vilket i sin tur gjorde att jag fick ett migränanfall.
När M kom hem från jobb, åt hela familjen middag, sen gick jag och vilade en stund. Som tur var försvann migränen och nu ikväll har jag "bara" haft vanlig huvudvärk.
När jag vaknade satt min lillasyster här i köket. Ett välkommet spontanbesök!!! <3
Vi kollade först lite allsvensk fotboll, sen Idol tillsammans!
Ja, jag erkänner... Har smygtittat liiite på Idol ändå ;)

Nu har jag precis pratat en bra stund i telefon med min goa vän, underbara Johanna <3
Vi ska ses nästa vecka... Vilket jag verkligen ser fram emot!!!
Jag känner mig alltid så glad och positiv efter ett samtal med Johanna :D
Tack för att du finns i mitt liv!!! <3

Nu blir det att krypa till kojs! Hoppas jag kan sova fast jag vilade så sent!


Natti natti!

Tack för att du finns, min underbara, förstående och godhjärtade lillasyster!
ÄLSKAR DIG <3

1 kommentar: