VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

söndag 4 september 2011

SKA MAN ELLER INTE!!??



Med lite drygt en timme kvar till årets första IDOL-program (tv4 kl. 20.00) sitter jag här och tänker på om jag ska bojkotta hela alltet eller inte!!??
JA, NI HÖRDE RÄTT!!! ;)
Jag som är en RIKTIG Idol-nörd! Har följt ALLA säsonger. From start to finish...
Skrattat så jag nästan kissat i byxorna, gråtit floder, kastats mellan hopp och förtvivlan, suttit i soffan och hytt med nävarna och skällt, roats och glatts, njutit av all bra musik och sång. Ja, allt detta på en och samma gång! Säsong efter säsong...

Varför nu detta tvivel helt plötsligt!?

Nr. 1 Jag är inte längre speciellt tv-intresserad... Tittar ytterst sällan på tv! Följer ytterst få program!
Vet helt enkelt inte om jag har tid, ork eller lust att binda upp mig på detta, ännu en gång!

Nr. 2 Detta är sista säsongen med Idol (sägs det!)... Man har bytat ut programledaren och delar av juryn. Varför så många förändringar om det nu är sista året!? *OGILLAR*

Nr. 3 Sist men inte minst...
Idol fick sin KUNG förra året; JAY SMITH!
Ingen kommer nånsin kunna mäta sig med honom!!! Ingen kommer ha skuggan av en chans att briljera så som han gjorde! Jag har aldrig varit med om NÅN som varit så outstanding... ALLA KATEGORIER!!! Jay bemästrade ALLA teman i förra årets idol. Han totalt KROSSADE allt motstånd!!! Och jag har väldigt svårt att tro att någon annan skulle klara denna bedrift!
Därför känns det som... Där finns inget mer att hämta... Idol nådde sitt klimax i och med förra säsongen!
Och det sägs väl att man ska lämna på topp!!?? ;)



Så jag tror bestämt jag säger adjö till MITT Idol-äventyr... eller!!??
Jag är inte känd för att vara velig för inget..... hahahahahahaha.....

Ja ja, den som lever får se...


Jisses vilket I-landsproblem ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar