VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

fredag 30 september 2011

HEEEJ UNDERBARA HÖSTDAG . . .

Idag har det varit en alldeles underbar dag... på många sätt! Helt fantastiskt höstväder!!! Nästan lika varmt idag som många utav sommardagarna var... vilket säger allt om vilken sommar vi haft ;)
Måste passa på att tala om att jag mår mycket bra... bättre än jag gjort på länge...  skön känsla! :D

I förmiddags åkte vi till Coop. Jag och sambon körde upp. Sen åkte M och hämtade lilla dottern. Efter att vi handlat så körde M och Engla hem och jag promenerade.

 Lilla bönan ;)

Har för övrigt tagit en promenix varje kväll nu, hela veckan och det är sååå gött, kan jag säga! Glad att jag börjat med det. Dels behöver jag det så väl! Sen så har mina stora grabbar hängt på, vilket ger oss en stund för gemenskap i lugn och ro, ifrån "störiga" ;) småsyskon, då vi kan snacka utan att bli avbrutna = KVALITETSTID!!! <3

När alla barnen kommit hem från skolan så slog vi oss ner vid köksbordet för en riktigt mysig fredagsfika! Vi hade köpt med oss hem, en Almondy-tårta med Toblerone, efter att blivit frestade med en smakbit i butiken ;) och vaniljmunkar. Dessutom kom Kenny hem med kokosbollar, som han hade gjort på hemkunskapen, i skolan :)















Efter fikastunden så gick jag, Engla och Kekke ut en stund. Jag skulle plocka lite vackra höstlöv, som jag ska använda till dekoration. Sen så passade vi naturligtvis på att promenera en runda och njuta av det fantastiska vädret och knäppa lite fina bilder :)














Kvällen har avnjutits med god middag... Helstekt fläskytterfilè, baconlindade hericot vertes, råstekt potatis och pepparsås. Sen blev det lite gotte i soffan framför IDOL.





Nu har dom små gått till sängs och jag, M och dom stora grabbarna avrundar denna fredagkväll med en skräckis... ;)





Tack till min älskade familj för en mysig helt underbar dag!!!
Ni betyder hela världen för mig <3<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar