VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

lördag 24 september 2011

LÖRDAG!!! Lugnet före stormen . . .

Har haft en extremt lugn och tyst lördag (inledningsvis...), då mamma kom och hämtade småttingarna i förmiddags.
Kenny var hos moster Tanja och gubben jobbade.
Så jag och äldste sonen har spenderat mesta delen av dagen ensamma här hemma.

Sen kom jag på att jag bara var tvungen att börja rensa och kolla igenom alla gamla barnkläder som jag bara bunkrat i kartonger ute i förrådet. Var ju evigheter sedan jag sålde av nåt! Så det var på tiden!
Men kan tala om att lugnet i och med detta var över ;)
Så här såg min säng ut när jag plockat upp det mesta av kläderna...



Ett smärre kaos! Ska då också tillägga att jag har nog lika mycket till (dock mycket sommarkläder!) :O

Har i alla fall lyckats sälja en del plagg redan!!! :D
Tackar min lyckliga stjärna för klädgrupper på FB!!!

Hann trots all denna klädkavalkad med en liten mysstund med mina pågar tidigare ikväll <3


Då blev det sushi-mums!

Nu ska jag minsann hoppa i loppelådan... Helt slut!!!
Och passar på att ta en välbehövlig sovmorgon, imorgon bitti, när mina små hjärtan inte är hemma! ;)

GOD NATT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar