VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

lördag 17 september 2011

LÖRDAG!!!

Lördag hela veckan, lördag hela veckan, lördag hela veckan lååång.....

Har haft en lugn och mysig dag <3

Blev väckt tidigt av Leo. Fasen att den ungen inte kan lära sig att uppskatta sovmornar på helgen ;) *fniss*
Mysfrukost och lite tv-tittande sen försvann han iväg för att leka med sin kompis!
Till lunch blev det pannkaksmums :D Sen försvann M iväg till jobb.







Pulade och städade lite här under dagen, i väntan på att mamma och mina stora killar skulle komma.
Kevin åkte ju hem till mormor igår och Kenny följde med moster Tette hem, efter att hon besökt oss igår kväll. Så Stoffe och hon körde allesammans hit idag.
Har druckit kaffe och snicksnackat med mamsen hela eftermiddan. Mysigt! <3
Nu ikväll gjorde jag Paneng till middag. Sååå gott!!!







Har precis klippt Kekke. Klippte Leo igår. Imorgon är det Kennys tur. Det är skolfotografering på tisdag, så pågarna måste ju se respektabla ut ;)
Leo och Engla är helt uppspelta här, när mormor ska sova över! Jag har bäddat till dom här nere i sofforna och med en madrass på golvet. Det tycker dom är så mysigt och spännande!!!

Nu ska jag snart hoppa i loppelådan. Är  själv riktigt trött ikväll!
Kanske kan utnyttja det faktum att min mor är här och sno till mig en liten sovmorgon imorgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar