VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

måndag 31 januari 2011

Peppar peppar.....

Dagen började mindre roligt här... Hade precis klätt Engla i morse när hon kräktes (och bajsade ner sig). Micke var på väg och gå iväg med henne till förskolan. Men det blev ju naturligtvis inte av! Under dagen har hon iofs inte kräkt fler gånger men bajsat ofta och väldigt löst! Har inte själv varit helt hundra idag heller!
Usch!!! Peppar peppar... ta i trä... VILL INTE ha nån maginfluensa i detta huset!!!
Vi har varit förskonade lääänge och hoppas att det ska fortsätta så ;)

För övrigt har jag spenderat dagen åt att sortera in HÖGAR med ren tvätt och dessutom har jag börjat gå igenom alla barnens kläder... Passar... Passar inte... Slänga.... Sälja... Ja jisses med kläder dom har!!!
Måste ta mig själv i kragen och börja lägga ut på Tradera! Var evigheter sen sist och som sagt... Det hopar sig duktigt!!!

Har infört mitt matschema idag. Och det har funkat kanon! Däremot blev det ingen simning som jag hoppats. Men ska ta tag i det snarast! Hoppas jag får motionscykeln snart också! Ska bli så skoj!!!

Nu är det natti-time... Dröm sött :)


KRAM <3

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni andra klarar er från magsjuka. Och att Engla kryar på sig.
    Vad skönt att få rensa och plocka ur kläder ur garderober. Vi började riktigt bra ett tag, men nu har vi stannat upp igen. Får nog ta ett ryck igen.
    Ha en fortsatt skön kväll. Kram.

    SvaraRadera
  2. Tack för omtanken vännen! Ser ut som vi andra klarar oss! Nog bara någon liten bassilusk som skulle ur lilla snäckan!
    Kram på dig <3

    SvaraRadera