VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

torsdag 13 januari 2011

Alltså vad händer!!??...

Känner inte alls igen mig själv :( Mår helt enkelt skit...  Både psykiskt och fysiskt! Så seg och trött! Ingen ork eller lust med nåt alls!!!

I stort behov av tips och råd!!!
Vad gör ni för att gaska upp er själva, när allt bara känns grått!?

Ska i alla fall ta mina barn och gå upp och läsa godnatt-saga för dom... Mysstund deluxe <3
Tur man har sina barn... Dom är solskenet i mitt liv!!!

ÄLSKAR ER... KEVIN, KENNY, LEO OCH ENGLA <3<3<3<3


Mitt löfte till mina barn: Jag kommer förfölja dig, bli galen på dig, läxa upp dig, göra dig galen, bli din värsta mardröm, skämma ut dig inför dina vänner, jaga dig som en blodhund.. bara för att JAG ÄLSKAR DIG! ♥♥♥♥ När du förstår det, då vet jag att du är en ansvarsfull vuxen. Du kommer aldrig hitta någon som älskar dig, bryr sig om dig och oroar sig för dig mer än din mamma!!!

1 kommentar:

  1. Jag har lite segdag idag, och det jag egentligen brukar må bra av när jag mår skit, är ut och gå. Det hade jag behövt idag, men gjorde det inte så jag får väl skylla mig själv. Annars kan det funka att sätta på himla bra musik, som man vet man mår gott av. Sen det allra bästa sättet är att kramas och pussas med den man håller kär. Jag skickar många varma kramar och hoppas att du ska få må bättre snart!

    SvaraRadera