VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

lördag 22 januari 2011

Kaos och ordning....

Helg... Lördag... Myyys... :)
Har precis ätit en härlig middag med familjen - Kekke då, som åkte till mormor tidigare idag!
Jag gjorde ryggbiff och potatisgratäng. Whiskeysås till mig och Micke. Bearnaisesås till barnen. En go sallad också naturligtvis. Och så var min tanke att ta ett gott glas rött... Men som vanligt strular munnen. Sån jäkla värk (inflammation igen!?), var tvungen att tabletter! Så vinglaset åkte in i kylen :(

Dom senaste dagarna har varit KAOS men samtidigt jätteroliga... På onsdagen var vi åter igen uppe på Ikea. Då beställde vi möblerna vi kollat på... Blev inte 100 som vi tänk... Schäslongen fanns inte. Kommer igen v. 6. Så vi får köpa den då. Tv-möblen och överhyllan fanns inte i vitt som vi ville ha. Så det fick bli i svart. Annars så funka allt kanon! Hemleverans dagen efter (torsdag). Vilket innebar att vi fick 1000 grejer att göra... Fixa ordning stora killarna rum. Bära upp den gamla soffan till dom. In med vår tjock-tv på deras rum. Tömma vårt eget sovrum, för att göra plats för gamla tv-möblen/bokhyllan och gamla platt-tv.
Micke hade ju nämligen passat på att beställa ny tv, 47 tum, Blurayspelare och surroundljud också ;)
Tv-paketet levererades igår (fredag). Så kort sagt... Vi har haft röven full dom sista dagarna!!! Hahahaha...
Nu har det dock blivit bättre ordning! Micke håller just nu på med det sista... Att få upp tv:n på väggen och sätta upp överhyllan. Imorgon ska jag städa av här och finputsa... Dvs. "lull-lulla" ;) Det roligaste, i mitt tycke!!!

Lovar lägga in bilder när det är färdigt!
Vi är i alla fall jättenöjda och glada!!!

Blir lite slappe i soffan och lite gotte nu... Sen en relativt tidig säng... Är jättetrött!

Trevlig fortsättning på helgen!


KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar