VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

onsdag 12 januari 2011

Lagen om allts jävlighet...

Nu fick jag för att jag skröt igår om hur mycket bättre jag mår!!!
Idag har varit en riktigt dålig dag *SUCK* Trött, orkeslös, glåmig och allmänt smågrinig.
Som pricken över I:et dras jag nu ikväll av en djävulsk migrän :(
Men men... imorgon är en annan dag... Blir en tidig säng nu... Och hopp om en bättre morgondag!

Som sagt, inte mycket att tillföra här efter denna skitdag... hahaha... (tur man har humor!)

Engla, min dotter, har i alla fall börjat på sin gympa (efter juluppehåll) idag igen. Och hon var så lycklig när hon kom hem. Sken som en sol och struttade omkring här :) *värmer i mammahjärtat*

Dagens antiklimax:
Micke, min sambo, var ju och skrev in sig på Trafikskolan i måndags. Inte en dag försent, med tanke på att han fyller 40 i år ;) HAHA! Ska jag säga... har inte själv nåt körkort!!!
Idag åkte han så till sin första körlektion... Men nej nej nej... Inte f-n fick han köra! Han har ju inget LÄMP!!! Och ingen som sagt till honom att han måste skaffa det först :( Så det blev bara till att fylla i blanketter och bege sig hemåt igen, med svansen mellan benen... Sååå surt!!!


Dagens matsedel:

8.00 Dietshake
12.00 Varma koppen (potatis -och purjolök), 2 sesamknäcke med ost, samt ½ grapefrukt
16.00 1 liten fläskkotlett, stekta champinjoner, keso och sallad (isberg, ruccola, cocktailtomater, avocado)
21.00 Naturdiet smoothie (blåbär), samt grönt te


Om någon undrar varför jag skriver upp vad jag äter varje dag, så är det mestadels för egen vinning! Så jag håller koll på mig själv. Framförallt nu när jag kommit ur mina vanor lite. Inget superspeciellt med min mat. Men kan kanske någon gång inspirera med nåt gott!? :)


Nä, nu ska jag gå och kurera min huvudvärk! Så jag säger natti natti.....

KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar