VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

lördag 15 januari 2011

Bra dag idag....

Ääääntligen har jag fått orken tillbaks... och framför allt lusten... Har spenderat dagen åt att få i ordning mitt hårt eftersatta hem... Röjt och städat! På med hög musik och så rockar man loss med dammsugaren ;)

Min mamma var här tidigare och hämtade de små! Leo kom på igår kväll att han ville till mormor. Så han ringde och frågade om han fick komma idag. Samtidigt kom Engla på att hon kunde också tänka sig att åka till mormor *fniss* ... och det fick dom såklart!
Är så himla glad och tacksam för min mamma. Hon ställer alltid upp för mig och barnen! Ovärderligt!!!
<3 LOVE <3

Så jag har haft det lugnt idag och kunnat ägna mig helt åt städningen, förutom den 1½ timmen jag tjötade bort i telefon med allra bästa Bea <3 Hahaha..... som sagt var det mer än välbehövlig!
Kvällen har jag spenderat med mina stora killar. Kevin, min äldste hade iofs en kompis här tidigare. Dom spelade elgitarr och bas på ovanvåningen... så det skakade i väggarna här... hahahaha... Men det gör inget! Är glad för att båda mina grabbar har ett så stort musikintresse :) Något vi i hela familjen delar! MUSIK är ett LIVSELEXIR!!! Och att dom har chansen att kunna spela instrument (och sjunga) både i skolan och här hemma.

Har nyss utfodrat grabbarna med hamburgare... efter önskemål. Själv gjorde jag mig en räkmacka tidigare.
Nu är det tänkt att vi ska sjunga lite Singstar tillsammans... Får se om jag får med dom båda på det ;) Kenny tycker det är jätteroligt! Men Kevin är liiite mer svårflörtad. Fast han brukar ge med sig och sjunga en liten duett med mamma till slut. Hahahaha...


Gårdagens vägning gick helt ok faktiskt... - 1,0 kg. Så då var julmaten borta igen ;) *ASG*
Frossade i mig både det ena och det andra igår... kladdkaka, go mat, chips & dip och mjölkchoklad. Men det tycker jag att man måste få göra! Har valt att ha fredagen som "unnardag", då jag får äta precis vad jag vill! Och det har funkat bra hittills... Har ju trots allt gått ner 10 kg så!

Nu ska jag bara ringa och säga god natt till mina små hjärtegryn <3<3

Önskar allesammans en riktigt go lördagskväll ... För det ska jag ha!!! :)

På återseende!

KRAM <3

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att höra att din glädje är tillbaka. Och att du hade en härlig dag igår. Grattis till din otroliga viktminskning! -10 kg är suuuuperbra jobbat tjejen!! Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack tack tack :) Det mesta känns bättre nu faktiskt! Man har alltid bitar att jobba med... Men man får ta itu med en sak i taget. Och varje litet steg är ett steg närmre välmående :)
    Kram

    SvaraRadera