VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

söndag 16 januari 2011

Myspysdag...

Ännu en bra dag gången...  :) En riktig myspysdag...
Började med att jag fick sovmorgon (eftersom småttingarna var hos mormor).... Hääärligt!!!
Sov ända tills 11.00 så det blev lite halvbrådis då... Upp och drack en kopp kaffe, väckte killarna, tvättade håret och fixade iordning mig lite... Sen åkte jag med Micke för att köpa lite nya växter till köksfönstret... Det gapar så tomt och ser allmänt trist ut, nu efter jul. Sen så mötte jag upp Kevin & Kenny vid Väla. Vi shoppade loss rejält idag... Blev diverse kläder, lite var till alla barnen! Smink till mig. Väggtexter (till sovrum och badrum) och lite annat smått och gott! Sen avrundade vi med en god fika på Espresso House :)

När vi kom hem så blev det till att förbereda middag... Mamma skulle ju komma hem med Leo och Engla! Sedan väntade vi även besök av Lotta och Anders... Sagt och gjort... Jag gjorde köttfärslimpa, kokt potatis, gräddsås, kanderade babymorötter och pressgurka... Vi blev många till bordet... Mysigt! Och alla var nöjda och belåtna, tror jag ;)
Sen blev det chokladpudding och vispgrädde till efterrätt, som gästerna bjöd på :)

Lotta och Anders är fortfarande kvar här (kl: 22.50). Det blev lite svårt att få barnen i säng ikväll. Blev sent... Men Lotta läste god natt-sagan ikväll ;)
Alltid så mysigt att ha L & A här. Underbara människor!!!
För er som inte vet, är Lotta min faster. Och Lotta är dessutom gudmor till min son Leo och Anders är gudfar till Engla. Så vi har speciella, starka band till varandra <3

Nu sitter jag och Lotta och tjötar i köket :)
Anders sitter och kollar på film, Avatar, i storarummet.
Så roliga är vi ;) hahahahaha...

Nä, nu avrundar jag och säger natti natti

KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar