VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

fredag 14 januari 2011

Peptalking myself...

Nä nu jäklar....
Har försökt peppa mig själv och kommit till insikt med att det är ju faktiskt bara jag själv som kan ändra på min egen situation... Vilken nyhet va!? ;)
Så från och med nu...
INGET MER SITTA OCH TYCKA SYND OM SIG SJÄLV!!!
Här ska levas livet... och uppskatta det man har! Försöka ändra på det som behövs ändras... och inse att allt faktiskt INTE går att ändra! Det får man helt enkelt respektera!!! Men ta vara på och förbättra det som är positivt... Och bort bort bort med all negativ energi!!!




"ETT UPPMUNTRANDE ORD UNDER ETT MISSLYCKANDE
ÄR VÄRT MER ÄN TIMMAR AV BERÖM EFTER FRAMGÅNG"



"JAG ÄR INTE RÄDD FÖR IMORGON
FÖR JAG HAR SETT IGÅR
OCH JAG ÄLSKAR IDAG"



Ha en riktigt härlig fredag allesammans!

KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar