VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

måndag 31 januari 2011

Ofrivillig utflykt.....

Igår var det dags för kalas för mamma som fyllde år i fredags. Vi anlände lite tidigare eftersom jag hade lovat att hjälpa till förbereda maten... Sagt och gjort... Tacos bjöds det på! Mats (min morbror), Cecilia & Louise kom. Tanja och Christoffer hade med sig Stoffes pappa, som bor i södertälje. Första mötet. Riktigt trevligt! Och sen kom förstås Lotta (min faster). Jag och Lotta hade lagt ihop till mammas present... En biljett till storseansen med Terry Evans (känd fr. tv). Hon blev jätteglad för den!!! :)
Kalaset (som var hemma hos mormor) var trevligt och mysigt! Tanja och co. försvann rätt snabbt eftersom hon skulle jobba. Sen åkte Micke hem med Kevin & Kenny. Senare på kvällen gick mamma hem med Leo och Engla, för dom skulle sova över där. Jag och Lotta fick skjuts ner till Knutpunkten av Cecilia & Mats.
Jag skulle ju nämligen med Lotta ut till henne, i Billesholm. Det var bestämt sen tidigare!
Tågresan ut dit blev ju dock ett minne för livet..... Hahahahaha...
När vi hörde... "nästa Bjuv" reste vi oss och gjorde oss redo för att stiga av... Tåget stannar... Vi kliver av... Lotta stelnar till... kollar sig om åt båda hållen och säger: Var är vi!? Jag känner inte igen mig! Varpå jag tittar upp och får se en skylt där det står "åstorp". Panik utbryter och vi far på tåget igen, i sista sekund. Väl på tåget inser vi meddetsamma att vi var vid rätt station och nu är vi alltså på tåget igen... på väg till åstorp!
Ja jisses säger jag bara!!! Va vi garvade.... hahahaha...
Det sjuka är att vi var ju såååå ute och cyklade... för även OM vi varit i åstorp (vilket är hållplatsen EFTER bjuv). Så skulle vi ju definitivt INTE på tåget igen!!!
Nu fick vi ju snällt åka dit ändå... Vänta ca. 20 minuter och sen ta tåget TILLBAKA!!!
Och stackars Anders satt och väntade på oss i bilen vid stationen i bjuv. Han undrade nog vad fasen vi höll på med!!?? Hahahahaha....






BILDBEVIS ;)
Ps. Vi hade i alla fall jätteroligt!!! *ASG*



Dagen idag har vi spenderat åt att planera och strukturera loppisen. Ska bli riktigt roligt att få alla nya, spännande saker på plats. Dock har vi inte bestämt NÄR det blir nyöppning. Får se hur lång tid allting tar och vad vi hinner med. Dock ser vi med glädje fram emot att få i ordning och kunna hålla öppet igen!
Mer info. kommer efterhand som....

Söndag idag!
Imorgon...NY VECKA... NYA MÖJLIGHETER!!! :)
From imorgon blir det (som jag tidigare skrivit) nya, tuffare tag, igen!
Ska införa ett matschema och dessutom ta tag i den fysiska biten. Blev sååå glad tidigare ikväll, när min vän, Bea ringde och frågade om jag ville ha deras gamla träningscykel. Dom har nämligen köpt en ny. OM JAG VILL!!!??? JAAAA!!!! Det är ju bara så perfekt!!! *HAPPY*

Nä, nu är klockan mycket och jag ska upp tidigt imorgon med barnen... Så det blir till att hoppa i loppelådan... God natt!


KRAM <3

2 kommentarer:

  1. du e fennomemal på att få i hop det i text !
    tack för lördag och söndag/kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha, du fick mig att skratta iaf vännen. Du är ju för härlig. Du borde ha en gps på dig du, så de kan leta efter dig om du försvinner....hehe.
    Vad kul att du fick träningscykeln! Superbra ju!
    Ha det gott. Kram.

    SvaraRadera