VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

tisdag 1 februari 2011

Testing testing.....

Har precis suttit och studerat bloggen och vilka alternativ man kan tillföra... Kul!!! :)
Ändrade layouten lite och la till några specialare... Får lära mig mer sen ;)

Dagen har ägnats åt mer rentvätt och sortering av kläder!!! Nu är vi snart ikapp med tvätten. Skönt! Blir lätt MASSOR i en 6-personers familj om man kommer på efterkälken lite!
Sen så fick jag stoppa i mig två Citodon och lägga mig på soffan med vetevärmaren på magen en stund... Haft sån grym mensvärk idag! :(
Är så glad att jag införskaffade en vetevärmare (efter många om och men)... den är GULD VÄRD!!!
Så alla ni som ännu inte har en.... KÖP EN!!!

Engla är i alla fall bra igen! Skönt! Var väl bara nån liten minibasilusk som skulle ur henne... Så imorgon blir det förskolan igen!

Micke har varit på sin tredje teorilektion idag. Och nu är det även dags att börja köra. Ska bli spännande!

Inte mycket mer att tillföra just nu... Så jag säger god natt!
Ska ta min vetevärmare och se om den kan utföra samma mirakel på min rygg... Aj aj... ont!

KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar