VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

onsdag 9 februari 2011

VILKA DAGAR.....

OCH NÄTTER!!! *PUST*
Har varit påfrestande dagar det här... med en så sjuk liten Engla :(
Känner sig totalt maktlös när ens barn är så sjuka och medtagna. Kan ju inte göra annat än att finnas där... trösta...  Skulle gjort vad som helst för att ta bort allt ont och dumt!!!
Men det är inte mycket som hjälper när man mår så dåligt! Måste vara värsta influensan hon åkt på!? Det graserar ju vilt nu... så inte så konstigt kanske!?
Idag är första dagen (sen i lördags) som hon äter middag... Dock bara några tuggor... Men åhhh va lyckligt mammahjärtat blir <3 Nu ikväll satt hon dessutom och ritade en stund :) Så förhoppningsvis vänder det nu när hon äntligen fått penicilin!
Själv däckade jag hela eftermiddagen idag... Efter fyra nätter med minimal sömn så sa även min kropp ifrån...
Har inte fått många knop gjorda här, dessa dagar. Så imorgon hoppas jag att vi alla är lite piggare, så jag kan få nåt gjort! *Välbehövligt*
Ska så snart lilla snäckan behagar somna, själv gå och lägga mig. *GÄSP* Men när det blir får tiden utvisa ;) Hon har ju mer eller mindre vänt på dygnet!


Tills nästa gång.....


KRAM <3

2 kommentarer:

  1. Hoppas det fortsätter att gå åt rätt håll för Engla! Jag har en sjuk gubbe här hemma, nääästan som att ha ett sjukt barn hemma...hahaha. Nej dåligt skämt...men nog kan de bli lite som små barn ibland...:-)
    Ha det så bra vännen. Kram.

    SvaraRadera
  2. Ohhh ja, finns väl inget ynkligare än en sjuk (förkyld) karl ;) hahahaha...
    Engla är på bättringsvägen nu :) Ska bara få henne till att börja äta igen! LITEN var hon i maten sen tidigare, min lilla tana. Och inte är det lättare att få i henne nåt nu efter fyra dagar helt utan mat :( Hennes mage är helt utslagen! Men det blir väl bra det med!?
    Kram vännen

    SvaraRadera