VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

fredag 4 februari 2011

Sjukstuga.....

Mina stora killar är hemma från skolan sedan igår... En med magsjuka den andra med magsjuka + förkyldning, halsont och feber :( Även Leo klagade på halsont i morse. Skönt att det är helg nu så dom förhoppningsvis kan kurera sig i lugn och ro!

Just nu är sambon iväg på sin första körlektion. Ska bli spännande att höra hur det gått!

Vädret är grått och trist... I morse snöade det först... sen regnade det... Och efter regn solsken. Rena aprilvädret ju! Vill absolut inte ha mer snö!!! Får mer än gärna bli vår nu.... Min kropp behöver det!
Vill slippa bunka på mig själv och barnen alla kläder man äger... bara för att kunna gå utanför dörren!
Drömmer om solljus och ljumma vindar... Mindre och tunnare kläder :)

Veckans vägning visade - 1,0 kg och det får man väl va nöjd med!? Maten och mattiderna börja falla på sin plats igen. Dock saknas fortfarande den fysiska biten. Hoppas jag får motionscykeln snart!
Dessutom är jag supersugen på att köpa en XBOX 360 med KINECT + Zumba fitness. Hade varit jättekul att prova. Känns som min grej!
Har sett bra paketerbjudande på det nu. Men det är ändå mycket pengar! Hmmm... Kräver en ordentlig funderare!!!
Har även kikat på"gummibandsträning" och balansboll. Verkar även de som bra och roliga alternativ!

Återkommer kanske med ännu en uppdatering senare idag...
Nu ska jag i alla fall ta och städa av mitt hem så man med gott samvete kan fredagsmysa med familjen ikväll ;)


KRAM <3

1 kommentar:

  1. Hoppas de kryar på sig grabbarna!
    Och att sambon lyckas med sin första körlektion.
    Håller verkligen med dig om snön....sååå trött på den nu.
    Wow! Bra jobbat! 1 kg är superbra! Grattis!
    Ha en mysig kväll!
    Kram på dig vännen!

    SvaraRadera