VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

fredag 18 februari 2011

Berg -och dalbana.....

Så känns livet ibland! Eller ganska ofta faktiskt!
Upp och ner... ner och upp...
På sista tiden har det varit MYCKET ner...
Livet är ingen dans på rosor... Ibland känner man sig bara så oerhört liten, sårbar och ensam!!!
Ni som känner mig eller som har läst här i bloggen har nog märkt att jag inte varit så glad eller mått så bra på sistone. Och det stämmer!
Tänker inte lägga på nån falsk fasad!!!
Däremot vill jag inte hänga ut nån/något, för tillfället! Finns en mening till att outredda grejer är outredda... Därför håller jag problemen där dom hör hemma... Så att jag inte ångrar något senare eller sårar någon!
Lite kryptisk förklaring... Men den enda tillgängliga just nu!!!

"Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka"

För övrigt så har livet lunkat på som vanligt här hemma...
Känns ibland som där inte är utrymme för något annat än dom vanliga vardagsrutinerna *SUCK*
Visst, rutiner är BRA... Men förbaskat TRÅKIGA ;)
Därför ser jag fram emot nästa veckas SPORTLOV!!! Ska hitta på en massa roliga aktiviteter med barnen <3<3<3<3 Och myyyysa DE LUXE!!!

Får försöka ladda batterierna... Är dock ensam med barnen (- Leo som ska till mormor) hela helgen då Micke jobbar!


Inte heller viktminskningen går min väg :(
Har stått still nu i flera veckor. Trots att jag börjat motionscykla varje dag + skött matbiten bra, den sista tiden. Inte så roligt! Men jag kämpar på!!!

SKAM DEN SOM GER SIG!!!

Ska i alla fall prova en ny grej (började igår)...
Nyfiken som man är... och lite naiv kanske!? så kan jag ju bara inte låta bli :P


CHILI BURN - Har hört mycket gott om den!
Kan ju inte skada att prova ;)



Sist men inte minst måste jag lägga in en liten bild på min nya leksak...





Jisses! säger jag bara ;)
Jag är ju inget teknikgeni precis *BEKÄNNER*
Men vilken skillnad...
Från en Sony Ericsson W595 (Walkman) till en Experia X10 mini pro...
Ljusårs skillnad!!! Och lär ta mig ett braaa tag att bemästra!!! Hahahahahaha.....
Bara att man helt plötsligt har en pekskärm är ju en hel vetenskap ;)
Men kul är det! Och måste medge att lite nördig blir man :P


Nu vill jag önska alla en riktigt härlig fredag... För det ska jag ha!!!
Tacos och tv-mys med ungarna *BÄSTA SOM FINNS*


KRAM <3

1 kommentar:

  1. Du är superduktig som kämpar på med allt!
    Jag står också stilla, men jag slarvar med träningen så det är antagligen det.
    Spännande det där med Chili Burn, du får berätta hur det går.
    (Ser ut som om ni har likadant golv som vi) :-)
    Visst är det roligt med ny mobil och pekskärm? ;-)
    Ha en riktigt mysig helg nu vännen!
    Det är du värd! Många kramar!

    SvaraRadera