VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

söndag 6 februari 2011

GIRLPOWER.....

Hade en fantastiskt mysig och rolig kväll igår...
Började med att jag blev hämtade med bil klockan 16.30. Väl hemma hos Bea så blev det Rosèdrink och en Skagentoast, samtidigt som vi tittade på Seinfeld: "I`m telling you for the last time".
Klockan 18.00 hade vi ett reserverat bord på Le Cardinal... Vi avnjöt en supergod middag från deras kryssmeny! Mycket smart idè det där... Man får helt enkelt komponera sin middag genom att kryssa i på menyn vad man vill ha... Vilket kött, vilken form av potatisrätt, sås, primörer och sallad. Imponerande!!! Till middagen delade vi en flaska gott, vitt vin. Satt och njöt och babblade bort ca. två timmar :)
Sedan blev vi hemhämtade (lyx deluxe) i lagom tid till Melodifestivalen började....
Min favvis (D-boy) gick ju naturligtvis vidare direkt till finalen i Globen... Inget snack om saken! Han var ju bara BÄÄÄST!!! :)
Efter Mello så blev det mer vin, Baileys, Singstar och massor av roligt tjejsnack!!!
Vi hade så himla mysigt <3
Och som ni alla vet så går tiden fort när man har roligt...
Halv fyra(!!!) var jag hemma...
Kan ju lugnt påstå att jag stupade i säng!!!
Idag har man ju mått lite som man förtjänar dock ;) Allt har gått lite på halvfart... Men det är det värt! :)

TACK MIN UNDERBARA VÄN FÖR EN UNDERBAR KVÄLL!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar