VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

lördag 5 februari 2011

Inväntar mamsen......

Så jag kan gå in och ta en dusch!

Ikväll ska jag ut och äta med min allra äldsta och käraste vän, Bea <3
Vi har känt varandra forever typ... Sen vi var bara ett par år gamla!
Som små gick vi hos samma dagmamma och vi har gått i samma grundskola. Spenderat dom vilda tonårs-åren tillsammans ;) *fniss*
Vi har helt enkelt haft varann genom hela livet!!! Bortsett från vissa perioder, där vi av olika anledningar inte haft nån större kontakt. Däremot så har vi alltid vetat var den andre befunnit sig... Och har man en sån speciell relation, så är man aldrig längre än ett samtal bort!!!
Uppskattar verkligen vår vänskap <3 Vi vet det mesta om varandra ;) Och ställer upp för varann i vått och torrt! Respekterar helt enkelt den andres tankar och åsikter, även om vi inte alltid känner/tycker samma! Vilket jag tycker är jätteviktigt!!! Dessutom har vi oftast hysteriskt roligt ihop! Samma ironiska humor :P
LOVE U VÄNNEN!!!!

Ser som sagt fram emot en trevlig kväll med födelsedagsfirande, god mat, vin och en massa snickelisnack ;)



"Den egentliga kärnan i all vänskap och kärlek är detta, att man lika gärna delar sin väns lidande som hans glädje"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar