VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

söndag 6 januari 2013

ZZZZZzzzzz . . .




Vaknade i närmast chock i morse!
Hade jag verkligen sovit en hel natt med oavbruten sömn!? Jag som alltid vaknar flera gånger i timmen. Timme efter timme. Natt efter natt. Dag ut och dag in... Kan inte ens minnas hur länge jag har haft det såhär. Men vi pratar år!!!
Ja, det hade jag faktisk!!!
Tog Valerina forte innan jag lade mig igår och det gjorde tydligen susen!
Så nu tar jag det ikväll igen och håller tummarna att det inte var en engångsföreteelse!

Har dock dragits med en envist molande huvudvärk hela dagen...
Sov väl för mycket, för bra!? ;)
Så den intensiva städdagen jag tänkt ha idag kom lite på ända... men har ändå småplockat lite här och påbörjat sanering... pojkrum! Jisses vad den grabben har prylar! SMÅPRYLAR! Och dom finns överallt!!!
Fortsätter det projektet nån annan dag tror jag! :P

Idag bjöd det kulinariska köket på; Kyckling, ris och currysås!
Tycker man blivit så bortskämd med dessa kycklingfilèer. Det är typ det enda vi gör i fågelväg numera. Så blev lite glad när sonen (som är den mest kräsne unge jag känner!) önskade kycklingklubbor till middag. Men tror ni han åt det!? Nädå!!! Finns snart ingenting det barnet äter!!! Trodde det var en period (sånt där som ungar kan komma in i då och då)! Men detta är baskemej inget tillfälligt längre! Och jag är en smått frustrerad och villrådig mamma! :(
Ja, han är ju definitivt inte undernärd! Men att leva på mackor och flingor ger ju inte en riktigt den näring man behöver liksom!
Nån som varit i samma sits och har lite vettiga råd att komma med, så är ni hemskt välkomna att skriva, tack!!!

Kvällen har för övrigt spenderats åt att klippa tre stycken barn och sen efter att två utav dom duschat, själv få ställa mig i en kall dusch... IGEN!!!
*SUCK ALLTSÅ*
Tror den där stackars pannan är på upphällningen!?


Nä, nu ska jag lägga mig och hoppas på att få ännu en natts ostörd sömn!
Önskar er detsamma!
GOD NATT!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar