VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

tisdag 1 januari 2013

FÖRSTA DAGEN PÅ NYA ÅRET . . .




Nytt år! Känner en varm, härlig känsla inombords! Nytt hopp!
Ser med spänning fram emot alla utmaningar det nya året har att erbjuda!!!

Har tagit dagen med ro... Städat undan efter gårdagens firande. Även om vi "bara" var nio personer, så blev det en hel del ;)
Har även passat på att "städa ut julen". Allt pynt är bortplockat! Dock får gardinerna och stakar/stjärnor samt julgranen hänga med ett par dagar till!

Njuter fortfarande av känslan från igår... Riktigt mysigt avslut på året hade vi! Goa glada vänner är bra för humöret!!! :) <3







Imorgon är det dags för M att åter jobba, efter fem dagars ledighet. Medan jag och barnen njuter av en veckas jullov till!
Ska dessutom börja ta tag i _the never ending story_  igen! ;)
Nu ska julens trivselkilon väck och lite därtill, får jag hoppas!
Nyttig mat och daglig motion ska göra susen är tanken :)

Sen så väntar jag ju med STOOOR spänning på ett visst besked som förhoppningsvis kommer ändra mitt liv radikalt! Åhhh, hoppas, hoppas...

Som sagt mycket att ta tag i och se fram emot!
Det här kommer bli bra!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar