VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

fredag 11 januari 2013

BESVIKELSE . . .





Fick beskedet idag...
Jag kom inte in på Restaurang och livsmedelsutbildningen pga platsbrist!
Omedelbara känslan var ju enorm besvikelse!!!
Men det är bara att söka igen! Dom har ganska ofta nya kursstarter. Så jag ska ner nästa vecka och ansöka till nästa start.
Allt händer av en anledning är min filosofi! Så det var väl helt enkelt inte meningen just nu!
Men jag är ju naturligtvis ledsen... hade sett fram emot detta sååå mycket!!!

Har spenderat eftermiddagen med att besöka mamma och mormor. Så mysigt! Blev bjuden på god middag hemma hos mormor :)

Är nu hemma igen... med huvudvärk :(
Så det blir bara soft familjemys resten av kvällen! <3


HA EN FINFIN KVÄLL ALLESAMMANS!!!

2 kommentarer:

  1. Näää vännen jag vet precis hur du känner dig, eftersom samma sak hände mig i höstas. Men står du inte som reserv?
    Jag brukar också försöka tänka så att allt händer av en anledning.
    Hoppas verkligen att allt ska lösa sig för dig och att du får göra det du vill.
    Har också huvudvärk så det blir snart tvmys här också.
    Många kramar till dig! <3

    SvaraRadera
  2. Ja, fy vad besviken man blir! Men men... bara att ta nya tag och inte ge upp!!!
    Stod ingenting om reserver här!
    Hoppas du haft en skön helg!?
    Kram vännen <3

    SvaraRadera