VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

lördag 5 januari 2013

TRETTONAFTON . . .




Har varit en sån där slappedag idag! Inte gjort särskilt mycket!
Kenny har kommit hem och Kevin åkt... ;)
Vi har åtminstone ätit en god, mysig middag tillsammans hela familjen! Blev en riktigt svullig lördagsmiddag... Fläskfilèmedaljonger, baconlindade Hericot vertes, pommes & Bearnaisesås.
Har precis sagt hej då till min sambo som begett sig till jobb.
Kikar på klassikern "Mama Mia". Ska ha två överenergiska barn i säng nu! Sen tittar jag färdigt på filmen i sovrummet.
Måste komma i säng i tid nu, jag med! Har totalt vänt dygnet den senaste tiden! Är ju i och för sig en riktig nattuggla. Men dessa sista veckorna har jag inte somnat innan tre någon natt. Och nu i natt somnade jag inte förrän fem. Galet!!!


HA EN FORTSATT FIN KVÄLL!!! <3

2 kommentarer:

  1. Mysig kväll!
    Ja vi har också vänt på dygnet. Går upp väldigt sent. Inte bra.
    Hoppas ni mår bra i övrigt.
    Kram! <3

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ju så lätt gjort!
    Inte lika lätt att vända tillbaka dock :/
    Vi mår bra allesammans! Hoppas ni med gör det!?
    Kram vännen <3

    SvaraRadera