VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

fredag 18 januari 2013

NACKSPÄRR . . .




Tror jag har fått nackspärr!? Har aldrig haft det förr så jag vet inte vad jag ska jämföra med. Men symptomen stämmer ju och det gör sååå jäkla ont alltså!!! Kan knappt röra huvudet framåt eller i sidleds.
Kände inget när jag steg upp i morse. Men sen helt plötsligt var det bara där!
Och inte blev det bättre efter jag varit och handlat. Var tvungen att storhandla idag. Så jag tog hjälp av äldste sonen. Vi fick "låna" en kundvagn med hem. Nöden har ingen lag när man inte har bil ;) Handlade ju liksom för två tusen och det är ett par kilometer till affären. Så det var så illa tvunget!
Men fy bara att släpa på denna vagn!
Väl hemma hade jag så ont att jag inte ens kunde sätta in varorna i kyl/frys :(
Fick helt enkelt lägga mig på soffan med vetevärmaren och en stor sjal runt hals/nacke.
Har legat så i två omgångar i kväll och det lindrar faktiskt lite, om än tillfälligt!

Har annars haft en riktigt mysig kväll med barnen <3
Vi gjorde mackor med gott pålägg. Skinka/ost med tillbehör på ena och rostbiff med remoulad, rostad lök m.m på den andra. Smaskens!
Sen blev det tv-tittande och mums på grönsaker & dippa.

Nu ska jag fixa vetevärmaren för tredje gången och bara bädda ner mig i soffan och slöglo på tv.







Sorry för kassa mobilbilder ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar