VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

tisdag 1 januari 2013

SAMMANFATTNING AV 2012 . . .


Tänkte ge mig på en snabb sammanfattning av året 2012!

Det är nog ingen hemlighet att jag inte varit speciellt förtjust över det gångna året! Ett riktigt skräpår för att uttrycka det milt ;)
Men jag tänker definitivt inte bli långrandig och älta allt som varit dåligt, trist och jobbigt. Utan jag väljer att helt enkelt blicka framåt och önska och hoppas att 2013 blir bättre!
Brukar annars ha lite nyårsångest där jag tycker att året gått alldeles för fort och så tänker jag ofta tillbaka på allt vi inte gjort. Men givetvis även på det vi faktiskt fått gjort.
I år kände jag inget sånt! 2012 känns som året där jag bara bidade tiden och nu är jag trött på det! Så därför lämnar jag detta år bakom mig, utan att titta tillbaka!
Jag väljer att bara titta fram... mot ljusare tider!!!


Summerar istället året med en bild från varje månad och minns att det faktiskt fanns ljusglimtar trots allt ;)


JANUARI

FEBRUARI

MARS

APRIL

MAJ

JUNI

JULI

AUGUSTI

SEPTEMBER

OKTOBER

NOVEMBER

DECEMBER


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar