VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

torsdag 10 januari 2013

SHIT HAPPENS . . .




Sitter här med en kopp Grönt Te Mint och glor på Hell`s kitchen!
När jag äntligen mådde lite bättre idag och hade planer så var det mannens tur att bli dålig!
Jaja... shit happens...
Får väl flytta fram mina planer till imorgon (hoppas jag!).

Har suttit och kollat in ett speciellt hus på en mäklarsida idag. Ett hus som ligger i området där jag växte upp. Inte för att jag vet om jag velat bo där igen!? Men jisses vad fint det var!!!
Och till salu för bara 2 850 000... som hittat! ;)
Tänk den som varit rik!!! :P

Har fortfarande inte fått nåt svar angående utbildningen jag sökt... Börjar bli smått frustrerad!!! :/

FREDAG imorgon... redan!!! Veckan har gått fort!


See yaa! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar