VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

söndag 13 januari 2013

STÄDDAG NR. 2 . . .




Fortsatt med städningen idag! Äntligen är julgardinerna, stjärnor/stakar och granen också bortplockade! Letade fram och satte upp mina allra vårigaste gardiner... Längtar så!
Nu börjar här bli riktigt fint igen! :)
Fick besök av lillasyster <3
Vi åt tagliatelle med räkgryta. Gott!
Sen så bakade jag, Tanja och Kenny kladdkakemuffins.
Skulle ju egentligen inte äta sånt! Men tyckte jag kunde unna mig en liten kaka med tanke på första veckans positiva resultat; minus 2,7 kg :)
Men sen blir det hårda tag!!! Bara att kämpa vidare! Känns så bra... :D

Nu ska jag ta mig en dusch innan det är dags att hoppa i säng!
Måndag imorgon!
Ny vecka... nya utmaningar!


CARPE DIEM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar