VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

tisdag 8 januari 2013

IGÅNG . . .




Lite halvsegt att komma upp i morse. Barnen somnade ju INTE i tid igår kväll, kan jag säga! Alldeles för sent! Men ikväll däremot har dom totaldäckat!
Har mest mått skit idag om jag ska vara ärlig! Men har i alla fall varit och handlat och gjort det nödvändigaste här hemma. Till middag blev det kotletter, råstekt potatis, Bearnaisesås och kokt broccoli. Ja, till barnen då alltså! Jag åt kotlett, broccoli, keso, ruccola och tomat.
Med andra ord... jag är igång... igen!!!




Matbiten brukar ju aldrig vara problemet för mig! Däremot är jag ju ingen hurtbulle precis ;) Så det är motionsbiten som blir min utmaning! Får börja med dom enkla grejerna som att promenera, motionscykla, jobba med gummibanden och hantlarna. Sånt som jag har tillgängligt i/runt mitt hem. Och som man kan göra dagligen! Sen så ska jag ta tag i simningen igen = underbar träning! 
Sen så får vi se vart det bär...




Nu sitter jag här och tittar på "Så blev vi Svenska Hollywoodfruar" på trean... Gotta love it!!! ;)
När det är slut så tar jag min envisa huvudvärk och bäddar ner oss i sängen.
Imorgon vill jag vakna huvudvärksfri, tack!!!

1 kommentar:

  1. Vad jobbigt att du har sån huvudvärk. Hoppas verkligen att den försvinner.
    Vad duktig du är som kommit igång.
    Maken och jag ska komma igång den 14:e jan. Vi behöver verkligen ta itu med vår övervikt.
    Vi får peppa varandra! :-)
    KRAM! <3

    SvaraRadera