VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

fredag 14 oktober 2011

VINTERKLÄDER . . . PANIK!!!

Vaknade idag till en iskall morgon! Brrr... Första frostnatten är ett faktum... Redan i mitten av oktober!!!
Inte speciellt vanligt! Inte när man bor i skåne i alla fall ;)
Fick lite smått panik när jag kom på att jag inte köpt ett enda vinterplagg till mina småttingar!!!
I och för sig är det ju absolut ingen fara på taket än! Men vill ändå ha kläderna hemma. Så man är home safe när kylan väl slår till på riktigt! Och det vet man ju aldrig när det sker!!!
Så det blev en snabbtripp till Väla för lite inköp på H&M. Så nu har vi en bra grund. Sen så får jag köpa på oss mer efter behov!

 Leo`s kläder: Jacka 399:-, byxa 99:-, mössa med skärm 69,50:- och 3-pack vantar 49,50:-

 Englas kläder: Jacka 399:-, byxa 99:-, mössa 59,50:-, 3-pack vantar 49,50:-, 3-pack tjockstrumpor med Hello Kitty 79,50:- och raggsockor 39,50:-


Nu väntar gooo fredagsmiddag... Favorit i repris!!! ;)
Kalvstek, krämig potatisgratäng och champinjonstuvning.
Sen blir det soffmys med gotte och IDOL på tv:n.


Ha en riktigt finfin fredag alla underbara...
KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar