VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

lördag 15 oktober 2011

SKÖNA LÖRDAG . . .

Har haft min mamma på besök här idag. Vi slog ihjäl några timmar med kaffe och snack. Alltid lika mysigt <3

Ikväll blev det pizza. Kenny bjöd hela sin familj på det eftersom han precis fyllt år och hade ganska gott om pengar ;) UNDERBARA UNGE <3 Vet själv hur gärna jag ville göra liknande saker när jag var i den åldern. Alltid kul att glädja andra! Men som mamma nu känns det lite sådär. Vill ju att han ska spara sina pengar och lägga dom på sig själv. Det är han värd! Men ville inte förneka honom detta iheller! Så jag får väl komma på ett sätt att återgälda honom med tiden ;)

Kevin åkte till sin kompis M tidigare och ska sova över där! Vi andra har precis haft lite kortspels-mys! Snart är det dags för dom små att lägga sig och titta på film på sina rum. Jag, Micke & Kenny ska avrunda denna sköna lördag med senaste Pirates of the Caribbean-filmen: I främmande farvatten.



Peace out...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar