VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

torsdag 6 oktober 2011

TONÅRSMORSA X 2. . .

GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA KENNY SOM FYLLER 13 ÅR IDAG!!!
ÄLSKAR DIG OÄNDLIGT... <3



Jahapp, då kan man titulera sig dubbel tonårsmorsa då ;)
Helt otroligt! Fattar inte att jag har TVÅ tonåringar i huset!!! Vart har tiden tagit vägen egentligen!!??

Väckte fölsegrisen med sång och presenter. Sen blev det en snabb, men mysig frukost, innan det var dags för barnen att gå till fsk/skola.
Kevin hade egentligen en tandläkartid idag, för att dra ut sina förbenade mjölktänder som han bara inte tappar :( *SUCK* Men han tvärvägrade att gå dit, så jag fick snällt ringa och avboka tiden (i sista sekund!).
Blev lite tjafsigt där ett tag. Men det gick över ;)
Kenny slutade tidigare idag eftersom dom hade skogsorientering... Vilket han för övrigt vann!!! :D
Mamma (/mormor) kom på besök för att gratulera den nyblivna tonåringen. Jag gjorde korvsoppa, som vi åt när M kom hem från jobb och det var väldigt uppskattat, av dom flesta :D Älskar att laga goda soppor och grytor, nu på höstkanten. Mysmat! Sen blev det lite gofika... muffins.
Till kvällsmat blev det pannkakskalas...





Nu sover alla mina hjärtegryn så gott och jag funderar skarpt på att göra detsamma...

GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar