VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

onsdag 26 oktober 2011

ONSDAG . . .

... idag! Och morgonen började såhär...

 Burrigt och mörkt om morgnarna nu! Idag regnade det också. Men som tur var blev Englas utflykt med dagis av ändå! :D Dom besökte Fredriksdal där dom tittade på djuren, lekte och åt medhavd matsäck!


Jag och sambon har varit duktiga idag... Städat vardagsrummet... sån där riktigt ordentlig städning där man flyttar och lyfter på allt. Vädrar, dammar, dammsugar och moppar. Så nu är där finfint!!! :)
Kronan på verket var nya mattan som kom på plats <3




Dom stora killarna slutar ju lite tidigare om dagarna nu (tis-tors) pga att alla i arbetslaget 6-9, ska ha utvecklingssamtal. Så efter lunch kom Kenny hem med detta fina skrin som han gjort i träslöjden...

Min duktiga kille <3

Till middag idag blev det bakpotatis med goda röror och annat gott tillbehör...

Jag stoppade tonfiskröra och skagenröra samt hackat ägg och rödlök i min potatis. Dessutom blev det lite rökt skinka, keso, fetaost och grönsaker vid sidan om.

Nu har barnen precis ätit kvällsmat. Strax dags för tandborstning sen sagoläsning. Sen blir det att parkera sig på soffan för en date med Mc Dreamy ;) och efter det blir det nog en tidig säng... sååå tröttis idag!!! *GÄSP*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar