VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

tisdag 4 oktober 2011

HAPPY BIRTHDAY . . .

... TO ME!!!

Ja, så var det då födelsedagsdax... ytterligare ett år till handlingarna... men känner mig inte äldre än igår, typ  ;) *fniss*
Vaknade upp till skönsång från min älskade familj!!! <3 Finns det nåt bättre!!??
Fick fina teckningar av barnen *ler stort* och ett hemmasnickrat presentkort med hemligt innehåll ;)







Blev lite kaos vid frukost då vi insåg att det inte fanns en kaffeböna att frambringa i detta hem!!!
Men efter barnen var lämnade på fsk/skola, stack M och handlade. Sen blev det kaffe i MASSOR och nybakade bullar :D

Klockan 8.30 satt jag bänkad framför webbradion och väntade spänt på en intervju med Jay och Hoff samt efterföljande världspremiär på Von Benzos nya singel RADIO.

Intervjun kan ni lyssna på här...
http://catchup.bandit.se/catchup_radio.php?id=2980&category=21&type=audio

Säger bara jeeesuuus... Grymt bra låt! Längtar ihjäl mig efter fullängdaren!!!
Vilken present detta blev då!!! :D <3

Efter middag kom mamma och mormor på besök! Jag blev gratulerad och vi fikade lite och hade mysigt!



Eftermiddagen/kvällen har jag spenderat med familjen. Vi har ätit gott, spelat spel och haft det allmänt supertrevligt!!!

Vill passa på att tacka för alla gratulationer jag fått via telefonsamtal, mess och facebook.
Det värmer oerhört!!! <3 Tackar ödmjukast!!!

Har nyss tittat på ett avsnitt av min absoluta favvo-serie Desperate housewives, som hade säsongsstart nu ikväll. Ännu en finfin present ;) Sista säsongen ever dock, så hur i H ska jag klara mig sen!!?? *SNYFT*






Nu är det i alla fall bedtime! Gäller att utnyttja skönhetssömnen till fullo nu när man börjar bli gammal ;) Hahahahahahaha...

NATTI NATTI!!!

1 kommentar:

  1. Du verkar ha haft en härlig födelsedag! Det är du verkligen värd!
    Jaa hur ska man klara sig utan Desperate Housewives sen?? Älskar det programmet också.
    Sköt om dig vännen! Kram!

    SvaraRadera