VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

måndag 3 oktober 2011

Ny månad! Ny vecka... Nya utmaningar . . .

Ja jisses, tiden bara springer iväg...
Redan OKTOBER!!!
Den sista veckan har vi bjudits på helt otroligt fint och varmt väder... Så långt ifrån hösten man kan komma, kan tyckas! Men idag kändes hösten av lite igen... småregnigt och kalla vindar!

Helgen har varit helt underbar! Hela familjen har varit samlad och vi har haft det riktigt mysigt och roligt tillsammans <3
Jag har varit flitig (om jag får säga det själv) och gått mina promenader, varje dag! T.o.m i helgen har jag promenerat!!! *Klapp på axeln*
Har ju oftast sällskap av mina fina pågar <3<3 Vilket gör det hela lätt och mycket roligare!!! :)

Igår och idag har det varit städ/tvättdagar... vilket var högst behövligt ;)

Igår spelade HIF match hemma på Olympia mot Norrköping. Det blev "bara" 1-1. Lite svårt att hitta den där riktiga motivationen kanske, när GULDET redan är klart!? ;)
Jag såg dock bara första halvlek (på tv), för sen hade jag en dejt med min lillasyster uppe på Väla köpcenter.
Vi lunchade och hade det riktigt mysigt <3
Jag passade även på att köpa en julklapp... ja, hör och häpnad... till Leo. Hade sett denna grejen för ett tag sedan och ville köpa den. Men sen blev det inte av. Tänkte passa på igår och till min glädje var det 30% rabatt på den!!! Fanns väl nån mening med att jag väntat då!!?? ;)
Brukar aldrig vara duktig på att börja med klapparna i tid. Men ska banne mig vara det i år, har jag bestämt!

Nu ska jag bara sjunka ner i soffan och slappa en liten stund, innan det är dags att hoppa i säng!
En speciell dag väntar ju imorgon... ;) hihihi...


Jag och sonen innan kvällens promenix <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar