VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

söndag 9 oktober 2011

KALAS . . .

Ännu en helg till ända... Har varit en lugn sådan!
Och idag höll vi kalas för Kenny, som fyllde 13 år i torsdags, samt att jag fick följa med där också på ett hörn ;)
Fick fina presenter av lillasyster samt ett presentkort på Chilli av min far. Så nu ska jag shoppa plädar ;D
Det blev en liten uppslutning! Flera tackade nej pga av sjukdom och andra orsaker. Men vi hade det jättetrevligt ändå! Vi bjöd på tacos... Gjorde det lätt för mig ;) Och sen blev det vaniljglass med varma hallon till efterrätt. Mums!

Nu ska jag hoppa i bingen! Är helt slut efter att bara fått 3-3½ timmes sömn per natt denna helgen.
Måndag imorgon... Ny vecka! Nya möjligheter! :)

Peace out...

Min fiiina kille... Fölsegrisen! <3


DAGENS RIS: Till dom personer som inte har vett att fatta hur besviken ett barn kan bli (med all rätt!). Skämmas borde ni!!! Grrr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar