VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

fredag 28 oktober 2011

SENASTE SHOPPINGEN . . .

Har blivit lite shopilishop den senaste veckan! Har dels fått tag på ett par rediga godbitar (läs:MOLO) i finfina klädgruppen på FB :D Sen så är det ju lätt att gå lite bananas när nätshoparna nu så smått påbörjar sina reor och erbjudanden... Men va f-n... älskar man att shoppa så gör man ;P

"MIN MAN SÄGER ATT HAN KOMMER LÄMNA MIG OM JAG FORTSÄTTER ATT SHOPPA... GUD VAD JAG KOMMER SAKNA HONOM"

 Maxomorra - Helt nytt märke vi provar!
 Finaste äpplen från Småfolk!
 Underbara Katvig!
 Coolaste Disco från Molo!
 
Mer snyggt från Molo!

Och fiiina prästkragar (köpt i klädgruppen)

 H&M-rea till Leo
 Jeans till Engla
 Huvtröja och klänning
Manchesterbyxor, kofta och sjal.


Blev även två mössor till mig själv från http://www.ungcancershop.se/




Och världens skönaste plädar <3 från Chili!

Sådär ja... det var ett litet smakprov!

Nu ska jag bara umgås och mysa med mina små underbaringar <3<3<3<3
Ikväll åker jag nämligen iväg för imorgon vankas det loppis i Billesholm. Ska bli kul!!!

Sen väntar en hel veckas höstlov... Så najs!!!

Ha det bäst allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar