VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

måndag 10 oktober 2011

SLAPP START PÅ VECKAN . . .

Idag har det varit en riktig slappedag! Inte många knop jag gjort! Har typ bara tömt och fyllt diskmaskinen, samt sorterat in lite ren tvätt. That`s it ;)
Till och med middagsbestyren slapp jag undan idag, då vi hade massor av taco-rester kvar från gårdagens kalas!
Kombinationen av en grym värk i rygg/höft samt ett evigt regnsmatter mot rutan idag, har gjort att jag mest spenderat tiden ihopkurad i soffan med en massa tända värmeljus. Har börjat bli riktigt höstkallt nu :( Även inomhus. Brrrrr...

Strax dags att förbereda dom små barnen för sängen. Lite kvällsmat, tandborstning och mysstund med sagoläsning. Sen blir det nog en relativt tidig säng för mig med. Tänkte bara att jag först skulle se den nya danska kriminalserien; Den som dräper på TV4. Tittar nästan aldrig på tv längre! Men tänkte ge det en chans eftersom jag brukar gilla den sortens program.















Lite egobilder ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar