VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

söndag 17 juni 2012

PROMENAD I REGNET . . .

Nyss hemkommen från en promenad. Det började regna, men var skönt ändå!
Helgens väder har minst sagt varit nyckfullt...
Ett jätteoväder har dragit över vårt land. Med massor av regn och åska!
Fast igår mitt på dagen var det ganska fint! Drygt 20 grader men lite kvalmigt dock. Igår kväll åskade det rejält. Sen i natt vräkte regnet ner!

Har varit en riktigt lugn helg!
Dom två små har jag knappt sett röken av bara... Ute från morgon till kväll!!! :D
Kevin var iväg och sov hos sin kompis onsdag till fredag. I fredags morse åkte Kenny med farmor och farfar upp till småland, till kusin Michaela, som tog studenten.
På kvällen var vi samlade och tittade på fotboll och hade mys! Sverige mötte England och åkte åter igen på stryk. Så var den EM-resan över!!! Inte helt oväntat dock! ;)
Igår åkte båda dom stora killarna iväg för att vara hus/katt-vakter tillsammans med mormor, hemma hos moster Tette. :)
Jag och M hade myskväll med dom små!
God mat, tv-tittande och gotteskål <3
Tills mannen somnade på soffan tiiidigt, för andra kvällen i rad!!! *SUCK*
Måste vara riktigt illa när inte ens fotboll på tv:n kan hålla honom vaken!!! Hahahahaha...

Nu ska jag ta och vila mig en liten stund (har huvudvärk). Innan det är dags att göra middag!
Idag blir det supersmarriga kasslergrytan :)


Have a nice day folks!!!



Lite av helgens mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar