VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

torsdag 28 juni 2012

ÄNTLIGEN LITE SOL OCH GRILLNING . . .


Gårdagen började tidigt med att jag tog mig in till stan för en simdate med finaste Johanna!
Kändes, kan jag säga, att vi hoppade över förra veckans simning!!!
Det går snabbt att få upp flåset och orken! Men det går ännu snabbare att tappa det igen, tydligen ;)
När jag kom hem var jag sååå TRÖÖÖTT!!!
Jag la mig och vilade ett par timmar. När jag kom upp igen var jag fortfarande lika trött :(
Kände att jag inte pallade laga någon middag, så hela familjen gick upp på Väla för att inta någon form av mat! Valet föll på Grafitti Cafè och Mc Donalds :D
Sen kom lillasyster och hennes kompis och mötte upp oss. Tanja hade lovat att kolla (köpa) presenter till barnen. Snart dags för födelsedagsrejs ju!!! ;D
När det var gjort gick jag, M och dom små barnen över till Coop för att handla. Kevin & Kenny stannade kvar och följde senare med Tanja hem!
Väl hemma igen var jag helt död!!! Stängde av telefonerna och parkerade mig i soffan!
Blev en tidig sänggång!

Idag vaknade vi till strålande sol! :)
Framåt förmiddagen var det lite molnigt och solen skymdes tidvis. Men det har övervägande varit en fin och skön dag! Vi har ju i alla fall sluppit regn och "höststormar" för en dag, så man ska väl inte klaga ;)
Tog fram en stor låda kött från frysen och planerade grillning idag. Får passa på när tillfälle ges!
När det var gjort fick jag samtal från stora killarna som ville åka vidare från moster, hem till mormor! Sagt och gjort!
Och där stod jag med en maffig köttlåda :/ Messade pappa och frågade om han och Stina var sugna på grillat... och ja, det var dom! Så nu har vi haft en riktigt härlig och trevlig grillkväll tillsammans <3

Nu är det snart midnatt... och jag hör hur min kudde kallar på mig!!!
Tror jag ska göra den sällskap ;)

GOD NATT!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar