VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

måndag 11 juni 2012

JAAAAA . . . NEEEEEJ !!!!!


Premiärmatchen i EM var ingen munter historia :/
Sverige tog iofs ledningen men fick till slut se sig besegrade utav Ukraina (ett av värdländerna).
Svenskarna spelade kasst, Ukrainarna filmade hejvilt och domarna var mer än liiite partiska!
Ja ja, bara att ta nya tag till nästa match. England och Frankrike, som för övrigt spelade lika idag, ingår också i gruppen.
Kan ju dock säga att jag inte har några höga förhoppningar ;)

Dagen började annars helt perfekt, med en ny simdate, med Johanna!
42 längder blev det idag!
*FY FAN VA VI ÄR BRA!!!* ;D

Var svintrött (efter en usel natts sömn) när jag kom hem. Så jag lade mig och fick två timmars välbehövd sömn till.
När jag vaknade hade mamma precis kommit hit med Engla. Dom har ju spenderat hela helgen tillsammans. Men nu är det skönt att ha min lilla älskling hemma igen. Saknat massor!!!

Efter en supergod middag, köttgryta (typ Gulasch), råris och sallad. Så har som sagt hela eftermiddagen/kvällen handlat om fotboll.

Nu är det dags att lägga fram barnens kläder inför morgondagens skolavslutning. Skönt att ha det gjort så man slipper fibba med det imorgon bitti!
Tänk att det redan är dags för sommarlov!!! Tiden bara flyger iväg...


GOD NATT!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar