VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

måndag 25 juni 2012

MYSPYS MED DOTTERN . . .


Killarna är iväg på "spelträff" så jag och lillan passar på att ha tjejkväll! :) <3
Dusch, fläta hår och måla naglar har redan klarats av! Nu sitter vi och myser lite i soffan och dottern kikar på barnprogram medan mamma bloggar!



Silver... färgen för kvällen ;D


Helgen har annars varit lugn och skön! Engla har inte fått några som helst andra symptom och  nu är prickarna på tillbakagång!
Igår storstädade vi köket, från golv till tak och jag fick äntligen upp mina nya sommargardiner. Det blev sååå fint. Supernöjd!!! Bytade även ut stolsdynorna, kökshandukar och lite andra detaljer. Så nu känns det nytt och fräscht! Återkommer med bilder senare!
På kvällen kom lillasyster på besök! Vi åt middag och spelade spel och hade det riktigt trevligt!

Nä nu ska jag återgå till dottermyset! Får passa på! Inte så ofta sådana här tillfällen ges ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar