VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

måndag 18 juni 2012

APRILVÄDER . . . I JUNI !!!


Alltså denna är sååå klockren!!! :D


Vet att vi är väääldigt duktiga på att klaga oavsett vad! Men ibland måste man ju bara få göra det! Som nu tex...
Alltså seriöst!!! Regn, regn, regn OCH höststormar :O
Sen helt plötsligt lite solsken... följt av kvavt, kvalmigt äckelväder... sen MER regn... och lite åska på det!
Så har den senaste tiden sett ut! *SUCK*
Kan säga att min huvudvärk (/migrän) goes bananas av detta väder!!! :(

Dagen började fint... Solen sken i förmiddags när jag gick ut på min dagliga promenix. Härligt!
Barnen var ute och lekte. Och jag funderade starkt över att plocka fram nåt från frysen att slänga på grillen. Tur jag INTE gjorde det!!! För vid middagstid vände det tvärt och regnet började ösa ner! Sen har det hållt på att regna från och till hela dagen! Så barnen har mest spenderat dagen inne med innelek, X-box spel och lite sällskapsspel. Kan säga att jag fick fett med stryk i Fia med knuff ;) Hahahahaha...

Vi fick skjuts upp till affären för att storhandla (Tack för det!!! :D). Sen så blev det "färdigmiddag". Blandade goda sallader från coop och nybakad baguette. Lyxigt värre! ;)

Stora killarna är fortfarande på vift! Kevin hemma hos mormor och Kenny hos moster Tanja. Dom har för övrigt varit på utlandssemester idag ;) I vårt kära grannland!

Nu är det hög tid att hoppa i loppelådan!
Ska bära upp liten son som däckade på soffan... Han har åkt på förkylning och klagade på ont i halsen :(

Imorgon är det städedag! Sen väntas stora killarna hem. Samt besök av mamma och dessutom besök av två sköna bruttor som jag ska planera midsommar med! <3


Natti natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar