VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

lördag 2 juni 2012

MINDRE KVINNA!!??

Skulle man känna sig så om man gjorde en hysterektomi!?

Har ju fyra underbara barn och det känns som om jag gjort mitt! Men det finns ju alltid OM och MEN! Sen bara själva känslan!!!

Jag börjar bli helt desperat...
Blöder MYCKET och LÄNGE! Mår så jävla dåligt varje gång jag har mens! Och har värsta hormonmigränen. Som nu... inne på femte dygnet! Har även grymma smärtor, mår allmänt dåligt och kan inte sova! Är det meningen att man ska känna sig sjuk i en vecka, en gång i månaden, pga detta!?
PALLAR ALLVARLIGT INTE MER!!!

Nån med erfarenheter!!!???

Sorry för "privat" inlägg men är verkligen helt villrådig :(

1 kommentar:

  1. trevligt att hitta till din blogg :-)
    Ang ditt inlägg så säjer jag, P-spruta! Världens bästa uppfinning!

    SvaraRadera