VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

lördag 30 juni 2012

MASTERCHEF . . .


Satt tillsammans med killarna och glodde på tv en stund i eftermiddags. Dom visade Masterchef. Amerikas motsvarighet på Sveriges mästerkock!
Då fick jag en snilleblixt som grabbarna snabbt hakade på!
Det resulterade i att dom gjorde vars en hamburgare som jag skulle smaka och betygsätta. Samt gissa vem som gjort vilken ;)
Kan säga att både Kevin & Kenny gjorde ett bra jobb! Burgarna var smaskens!!! :D




Roligt experiment som både killarna och mamman uppskattade!
Vinnaren blev faktiskt (efter hårt övervägande ;)) KEVIN!!!

Just nu sitter jag här nere ensam. Killarna är uppe på sina rum och spelar datorspel och pumpar ut härlig musik (mamma sitter här nere och diggar ;))
Jag har syndat lite *fniss* genom att nätshoppa. Kunde inte hålla mig borta från Molo-nyheterna längre! Hahahaha....

Nu ska jag ringa och säga natti till mina små hjärtegryn <3<3
Sen blir det lördagsmys med dom stora hjärtegrynen <3<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar