VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

torsdag 7 juni 2012

FULL RULLE . . .

Har det varit idag!!! Skönt att känna sig på banan igen efter 10 dagar med huvudvärk/migrän. Att man bara pallar!? Skumt att man kan lära sig leva med skiten! Men kan ju säga att det blir INTE mycket gjort under dessa helvetesperioder!!!

Idag har jag i alla fall varit och simmat med Johanna igen. Sååå skönt är det!!!
Och DUKTIGA är vi!!! Det går bara bättre och bättre för varje gång! :)

Hann sedan inte mer än hem så gick vi till affären och storhandlade. M jobbar 4 dagar framöver nu, så jag ville ha hem vad som kan behövas för att klara helgen!
Köpte en del roliga saker för jag ska testa två nya recept i helgen. En middag och en dessert! Spännande! ;) Återkommer med resultat sen!
Köpte även en blomma och ett kort som Engla ska överlämna till sina fröknar imorgon, när hon slutar på förskolan!

Hem igen... Chillade ett tag... innan det var dags att gå till skolan. Leo`s klass hade vernissage och visade upp en massa fina saker dom gjort under terminen! :)

Min duktiga lillkille <3

När vi kom tillbaka hem var det dags för mig att äta... Har nästan inte haft tid att få i mig nåt idag ;) hahaha... Men skön känsla i alla fall att jag faktiskt inte märkt av nån hunger! Blodsockernivån har nog börjat stabilisera sig lite nu! Har ju varit rena berg-och dalbanan där! Jättejobbigt!!!
En god tonfisksallad med lite fetaost och oliver blev det!



Nu sitter jag och myser framför tv:n med äldste sonen och mumsar i mig sånt här GOOODIS...

MUMS!!! Sommarkänsla... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar