VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

torsdag 23 juni 2011

Veckan som bara sprang iväg...

Jisses vad fort denna veckan gått! Ja, hela helgen är ju i och för sig kvar men de sista dagarna har verkligen bara sprungit iväg!
I måndags förmiddag var jag inne i stan och mötte min syster. Jag behövde nämligen experthjälp när jag skulle köpa Mickes 40-årspresent ;) Samtidigt skulle jag hämta hem min lilla Engla som spenderat natten hos moster <3 Det blev även en snabblunch på Donken.
På kvällen var jag och Micke iväg och storhandlade. Det behövdes verkligen för här började gapa tomt i kylen! Hittade dessutom lite mer inredningsprylar (i shabby-stuk) som jag var tvungen att lägga vantarna på ;D

Klickade hem två par I dig denim-jeans i måndags också. http://luckylittleme.se/ började sin sommarrea då. Och jag kunde bara inte motstå!!! Dom är ju bara sååå snygga. LÖÖÖVE <3
Leo ska få dom i present, nu när han snart fyller år!

Igår hade jag besök av min kära faster! Hon kom tidigt på förmiddagen och stannade sen hela dagen. Mysigt! Alltid lika trevligt med hennes sällskap! Hon hade med sig en stor kruka med kryddörter samt en ampel med blommor, till mig <3
På kvällen när hennes sambo kom och hämtade henne, hade han med sig 5 st. olivträd. Varav jag fick två! Snacka om att bli glad!!! :D
Lillasyster var också inom en stund igår när hon lämnade av Kenny, som spenderat två dagar hos henne.
Tanja och Stoffe åker ju till Sunny beach (Bulgarien) imorgon. GOTTEGRISAR!!!
Önskar dom en riktig kanonresa! Och håller tummarna stenhårt för att vädret är bättre där nu än när dom var där förra året!

Idag har varit en hektisk dag! Vi hade många poster på "att göra-listan"- Men har lyckats bocka av dem allihopa! Tvättat, klippt häcken, hämtat hem en cykel till Engla, fixat present (till C och U), handlat, ätit middag på Ikea och bakat pizzasnurror :)
Kvällen spenderades framför tv:n och en riktigt underhållande fotbollsmatch mellan HIF och Trelleborg. Det blev värsta målkalaset! Matchen slutade 7 - 3 till HIF :D

Imorgon är det ju då MIDSOMMARAFTON! Fattar inte att vi redan är där!? :S
Blir lite annorlunda midsommarfirande i år. Men det ska bli supertrevligt! Vi är nämligen bjudna på dubbel 30-års fest! Ett par vi känner och umgås med, dom fyller båda 30 år i år och har valt att slå på STORT och fira det hela just imorgon! Så det ser vi fram emot!!!


ÖNSKAR ALLA EN RIKTIGT TREVLIG MIDSOMMARHELG!!!


KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar