VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

torsdag 16 juni 2011

TATOO...

När jag ändå är inne på shoping måste jag bara visa upp mitt favvo klädesmärke för barn: MOLO
I vårens kollektion hittar man detta tryck; TATOO, som jag fullständigt kärat ned mig i. Tycker det är asläckert!!!
Har köpt långärmad knapptröja, kortärmad topp och tights till dottern. Samt ett linne till sonen. Så här ser det ut...







Igår gjorde jag ett, förmodat ;) sista REA-fynd köp av vårens Molosar, i webbutiken hos Anna Cill:
http://www.annacill.se/
För nu har redan höstens kläder börjat strömma in i affärerna.
Lite sjukt i mitt tycke! Man hinner ju för sören knappt njuta av vårens/sommarens kläder förrän det är dags för höstens :/
Men jag ska ha is i magen... Blir möjligtvis nån lurvfleece från den nya kollektionen. Annars väntar jag tills EFTER sommaren att handla mer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar