VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

lördag 11 juni 2011

Quiz-torsdag, inredningsprylar och fredagsmys...

I torsdags var jag och Tanja på The Tivolis QUIZ-kväll. Fick dessutom sällskap av morbror Mats och hans två polare, Benny och Nodde. Det gick väl lite sådär med frågorna :P haha... Men kul hade vi!!! Efter Quizen blev det några rundor JENGA.

 Lillasyster <3

Jenga-time ;)


Igår fick jag hem en laddning heminredningsprylar :D Jag är ju som sagt tokig i sånt! Bara älskar att förnya här hemma! Senaste inköpet innehöll:
* Tavlor (till v-rummet).
* Gardinlängder + hissgardin + soffkuddar (till v-rummet) som ska nyttjas i höst.
* Påslakanset + överkast + prydnadskuddar (till sovrummet).
* Skålset, som det står fredagsmys på.
* En stor zinkbalja, som det står Cold drinks på. Ska nyttjas fliiitigt i sommar!
* Två olika välkommen-skyltar (en som hänger på utsidan av ytterdörren och en som hänger på väggen i hallen).
Det var alles! Lovar slänga in lite bilder senare!

Gårdagen (fredag) började med en liten mini-sovmorgon för min del! Efter att jag fått i mig det livsnödvändiga morgon-kaffet, så åkte jag och Micke och handlade inför helgen. Sen var det dags att hämta hem lilla sessan från förskolan. Hennes sista dag igår... Nu väntar ett långt, härligt sommarlov!
Sen följde dagen med lite småpulande här hemma... Barnen var ute och lekte mest hela dagen... God fredags-middag... Efter den åkte Kekke hem till mormor. Senare på kvällen fixade vi grönsaker och dippa och kollade på film: Kommissarie Späck. Säger bara... Jisses amalia! Vilken sjuk film!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar